Realistični virtuelni ljudi već su sa nama

Promovisanjem nove tehnologije za izradu veštačke inteligencije u oblasti marketinga, otvoren je novi put za postojanje realistično virtualne ljude. Izgledom su naše kopije, a mentalnom snagom su bez konkurencije

Kako je moguće da smo tako dugo verovali da će roboti u budućnosti biti bezlične mašine, nezgrapnog koraka I mehaničkog lica bez ikakvih emocija? I dok smo očekivali da se umešaju u naše živote, u nekoj dalekoj budućnosti, odjednom ušetali su između nas. Gotovo bez fizičke razlike, sa licem koje izražava mimike, telom kako se može samo poželeti I inteligencijom koja nadmašuje I one sa IQ iznad proseka. Dragi humanoidi dobili ste dvojku, ne samo u preciznim industrijskim delatnostima, operacijama, vađenju krvi, već I u onom što smo mislili da je nemoguće osvojiti- marketing.

 

Sekaie I honkonški  startup za veštačku inteligenciju Pantheon Lab lansiraju uslugu koja koristi „realistične virtuelne ljude“ uz pomoć AI tehnologiju za marketing i oglašavanje

Dugo su filmske, muzičke I druge zvezde imale monopol u reklamiranju svih mogućih proizvoda- od kafe, automobila, beauty I fashion sveta do telekomunikacija. I taman kada su se dovoljno opustili, pregazile su ih digitalne zvezde, casual osobe sa kojima se poistovećuje masa, devojke iz komšiluka koje su zahvaljujući društvenim mrežama postale bitne u svakom smislu, a verujem da im se finansijski najviše dopao. Ali, ovoga puta brza, metamorfoza je bila munjevita, u skladu sa manirima novog milenijuma I milenijalcima- pojavili su se ”realistični virtuelni ljudi”. Sekaie I honkonški  startup za veštačku inteligenciju Pantheon Lab lansiraju uslugu koja koristi „realistične virtuelne ljude“ uz pomoć AI tehnologiju za marketing i oglašavanje.

Unsplash, Tom-ZNuzeotYJvO

Njihov moto jeste- transformišite korisničko iskustvo (CKS) upotrebivši ga kao virtuelnog uticajnog čoveka u stvarnom životu, virtuelnog ambasadora brenda, i kreiranja virtuelnih idola, virtuelnih modela itd.

Virtuelni ljudi zasnovani na veštačkoj inteligenciji gotovo su identični sa običnim smrtnicima (osim što u startu imaju neverovatnu prednost- besmrtnost). Njihovo lice je fotorealistično, a zahvaljujući  tehnologiji sinhronizacije usana, u stanju su da se služe sa preko 50 jezika, i uz to imaju mogućnost prepoznavanja lica, kloniranje glasa, tehnologija sinteze glasa i druge najsavremenije AI tehnologija.

Novi ljudi  su  „realistični virtuelni ljudi“ stvoreni korišćenjem najnovije tehnologije sintetičkih medija sa veštačkom inteligencijom. Njihova realistična lica su unikatna i jedinstvena koja ne postoje u stvarnosti, generisana najsavremenijom AI tehnologijom Pantheon Lab-a (GAN / Generative Adversarial Netvork- vrsta algoritma veštačke inteligencije). Dakle, sintetizovano je na živoj akciji stvarne osobe.

I ono što najviše interesuje finansijske eksperte jeste da prema poslednjim analizama o virtuelnom ljudskom tržištu, očekuje se da će brojnost ljudskih avatara do 2030. godine dostići oko 527 milijardi američkih dolara,a predviđa se I stopa rasta od 46,4 posto u tom period.

Šta ako ova super inteligentna bića zaključe da smo kao retro modeli uveliko prevaziđeni, I da im je za suživot mnogo kompatibilniji drugi predstavnik njihove vrste

Virtuelni ljudi postaće veliki trend u raznim industrijskim oblastima od finansija, bankarstva, obrazovanja, zdravstva do maloprodaje i zabave. Pretpostavka je da su digitalne generacije kao što su milenijalci i generacija Z, koji imaju najveću kupovnu moć, voljni  da prihvate virtuelna iskustva, pa se očekuje da će virtuelni ljudi u budućnosti biti dobrodošli. Sigurno je da će svoje mesto pod konzervativnim nebom prvo naći u Japanu, a zatim brže od brzine svetlosti osvojiti I ostale zemlje.

 

E sad, sledeće filozofsko pitanje ( ukoliko će ova naučna disciplina uopšte preživeti u eri realističnih virtuelnih ljudi) šta će biti sa retro junacima od krvi I mesa? Da li to znači da je utopijska ideja roboti rade za nas, a mi trošimo, trošimo I trošimo, obilazimo virtuelnim naočarama pored luksuznih destinacija I svemirske elitne oaze, I telepatski ispijamo kafu, staromodno rečeno ne radimo ništa, odnosno rabimo robote koji postaju robovi 21. milenijuma. A možda da već sad napravimo strategiju osvajanja ovih stvorenja, u smislu partnerskih odnosa. Jeste da za sada nije poznato da li znaju da se svađaju, džangrizaju, lažu, manipulišu I koliko su zaista programirani da ćute I rade, a sve u našu korist. Šta ako ova super inteligentna bića zaključe da smo kao retro modeli uveliko prevaziđeni, I da im je za suživot mnogo kompatibilniji drugi predstavnik njihove vrste. Mislim da nam je suđena sudbina našeg dalekog, ali mnogo bližeg pretka neardentalca kome je venama tekla krv poput naše. A dok se ta fatalistička pretpostavka zaista ne obistini ,za svaku slučaj uštipajte vašeg partnera da ne folira da je ljudsko biće. Ukoliko misli svojom glavom, govori više jezika, nije potkupljiv I ne pada na sponzorske fore, postoji opasnost da vam je već zapao virtuelni realistični primerak, a da toga niste bili ni svesni. Jedino nisam sigurna da li da vam kažem blago vama ili da vas upozorim da ubuduće uvek spavate sa jednim otvorenim okom I tako sprečite da budete zamenjeni na daljinu u piko sekundi.

POVEZANI TEKSTOVI: